رفتن به محتوای اصلی
۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۱
مدیر منطقه یک شهرداری قم مطرح کرد 

انجام نورپردازی دائم برای خیابان انقلاب با هزینه 500 میلیون تومانی

مطلب بدون عنوان 3788
مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال برای نخستین مرتبه 500 میلیون تومان برای نورپردازی خیابان انقلاب هزینه کردیم، مطرح کرد: هیئآت مردمی نیز در این راستا کمک کردند تا نورپردازی به صورت دائمی در این خیابان انجام شود.

به گزارش شهرنیوز، محمدحسین علی اکبری در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: منطقه یک علاوه بر محور پیامبر اعظم(ص)، خیابان انقلاب را نیز پوشش می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین مرتبه 500 میلیون تومان برای نورپردازی خیابان انقلاب هزینه کردیم، مطرح کرد: هیئآت مردمی نیز در این راستا کمک کردند تا نورپردازی به صورت دائمی در این خیابان انجام شود.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ یاوران مهدی به مساحت 23 هکتار تحت پوشش شهرداری منطقه یک است، عنوان کرد: عملیات علف زنی، تسطیح و جمع آوری نخاله برای این پارکینگ با ظرفیت سه هزار و 400 دستگاه خودرو انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 60 درصد ظرفیت این پارکینگ تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: همچنین خدمت‌رسانی از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا عمود 46 نیز با شهرداری منطقه یک است.
علی اکبری با بیان اینکه در طول این مسیر مواد شوینده، کارتن پلاست و مخازن زباله نصب شده است، تصریح کرد: در مجموع بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ یاوران مهدی 74 چشمه سوریس بهداشت با تانکرهای آب ذخیره وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه ماشین آلات در حالت آماده باش کامل قرار دارند، یادآور شد: در تمام محدوده تحت پوشش شهرداری منطقه یک تعداد 210 نفر در سه شیفت کاری فعالیت دارند.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/KlPAA